
גם הקליפים של הפאמפקינס עוררו בי קבס. קליפים אומנותים עם אמירה, כאילו מדובר ביצירות אומנות. באותו זמן התחיל להתפתח ז'אנר הקליפים האומנותים בניצוחם של ספייק ג'ונס ומישל גונדרי. אך בניגוד לקליפים היפיפים של ביורק למשל או פאטבוי סלים מאוחר יותר, הקליפים של הפאמפקינס לא אמרו לי כלום.
הלהיט מהאלבום הזה הוא Disarm שיר מלוקק שהחל את הטרנד הקצת מעצבן של שימוש בכלי מיתר בשירי רוק, מה שלעיתים העניק מימד עוצמתי לשירים בינוניים למדי (The Drugs Dont Work של הוורב למשל) ולעיתים סתם היה מעיק (כמה משיריו של אביב גפן בשנות ה90)
זה קצת מוזר שכמה חברים שלי מאוד אוהבים את הלהקה הזאת, ואלו אנשים עם טעם מוזיקלי דומה לשלי. מאיפה מגיע הבוז הזה שלי לפאמפקינס? אני לא יודע. אוכל להשוות את זה לאופן בו אני מתייחס לאנשים, וכיצד אדם אחד רוכש את אמוני והשני לא, כיצד חיוך אחד כובש אותי והשני נראה לי מזויף. שנים לאחר מכן הקשבתי לפאמפקינס ונדמה לי שהחמרתי איתם קצת. נכון, הם לא היו כובשים וכריזמטים כמו גאנס ומטליקה, הם לא גרמו לי הזדהות עם הכאב שלהם כמו נירוונה, אבל בסך הכל, מוזיקה לא רעה בכלל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה